回覆 79# killer_queen


    一代TV畫質真係流D, 但故事極佳, 而且比較合理. 唔似M7, 變左笑片(不過我係好喜歡M7既歌的)

利申, 一代我都係大個左先睇番, 細個得幾歲睇ATV版真係睇唔明

TOP

回覆 81# abicycle


    講尼D
各代有各代的好
動漫是沒有進化的極限

TOP

Macross 本身官方太多版權問題(未計外銷俾歐美個陣俾人改到亂駁唔同動畫當係 Macross 後傳)

如果學 宇宙戰艦大和號2199 重製現代化返應該幾受落

TOP

回覆 82# pasupasu105


    前幾年上bilixxxx睇m7, 睇彈幕笑到停唔到口

利申:唔知點解mf真係睇兩下又無睇, 真係有時間慢慢睇曬佢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 83# dom

呢個絕對係小弟既願望, 不過睇怕無可能實現了.....

TOP

放下毒先, 呢隻hi metal r唔錯, 無完全變型但比例好好
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有無量產型?
toylet 發表於 2016-7-24 22:13


好似仲有黃黑帶既福卡機, 不過係抄到傻左, 呢隻一條輝機行曬成個旺角得兩盒淨,
係大阪玩具街all sold out

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP