之前做過d野冇用,好無奈囉

TOP

唔算爛尾....我諗系其實系作者自圓其說趕收工,都會有個結局掛~~
唔系好似超X機神冇結局個隻~~

TOP

我突然諗起個故仔.....
佢2公婆 好似 鋼練 個對- -

TOP

我覺得今話都算收得幾好喎..又有乜好失望呢?
有齊開山時講出原作精髓「道德」與「矛盾」方面的意思
戲重部份係科幻左 D , 但起嘛叫解到母親的死的原因及放棄二人的理由

又或者咁講, 認為不滿既可唔可以講下你地想見到既劇本
同時間,要合理。

TOP

我覺得今集做得很好呢!
如同樓上所說的那些要素
不過朱雀成為Zero騎士這一點我看到就笑了,武力也強了呢,用招牌動作踢碎長槍!
但可惜的是老老修媽媽那麼快領便當了,她在cosplay 婭尼亞時挺萌的啊~
還有深不見底的「阿ni喔耶」

[ 本帖最後由 三河秋生 於 2008-9-1 00:51 編輯 ]

TOP

原帖由 小Ray 於 2008-8-31 23:52 發表
我覺得今話都算收得幾好喎..又有乜好失望呢?
有齊開山時講出原作精髓「道德」與「矛盾」方面的意思
戲重部份係科幻左 D , 但起嘛叫解到母親的死的原因及放棄二人的理由

又或者咁講, 認為不滿既可唔可以講下你地想見到既劇本
同時間,要合理。

1. 還我NNL
2. 宰殺紅鳥

今集變化實在...
閃媽黑心大好  仲以為有野睇   點知真人出左一集就玩完
原來一直呀爸呀媽都好恩愛   LLX係電燈膽
LLX知道後扭計   點解唔要佢
跟著無啦啦爆雙眼geass
跟著鏡頭一飛    一個月後無啦啦做埋皇帝
又無啦啦紅鳥從天而降   又係招牌旋轉kick  矛頭都碎埋  人都彈到幾尺遠
一個Geass幾百(千?)貴族乖乖聽話
又一個新展開

無氣啦  我承認我師太了   唔好意思
都係早D訓好過  聽日又要開學

TOP

今日開學
特登早d起身睇埋魯魯修呢..
結果都唔錯
皇帝同魯媽 都被秒殺...
cc依然健在..
但係雙眼geass...都係預計之內

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

NNL   真可憐
根本冇事點知被自己老豆攪到傷殘~~
重有VV系唔系童子功頂級所以不老不死,
NNX老豆破左真身所以咁快老?
咁CC如果同NNX有左BB未會破左不死身??
(好野~~幻想完去返工)

TOP

原帖由 rohome 於 2008-9-1 12:15 發表
NNL   真可憐
根本冇事點知被自己老豆攪到傷殘~~
重有VV系唔系童子功頂級所以不老不死,
NNX老豆破左真身所以咁快老?
咁CC如果同NNX有左BB未會破左不死身??
(好野~~幻想完去返工)

會唔會係番一齊都另一個問題...

c.c. 睇 NNX 上台後表情有變。不過當然最後都係睇 NNX 造化了,可能比 NNL 死所以影響左,但我諗 NNX 至少會 ko 埋二皇子先

但隨時會輸埋比二皇子 因為人地手頭上有核彈,用過核彈既人當然心理上唔想再用,但未用過既人多,二皇子只要搵另一個人代替發射就可以

(日本文化 = =....果然終意核彈....)

[ 本帖最後由 jerrychf 於 2008-9-1 16:50 編輯 ]

TOP