新貨?

TOP

原帖由 Rock 於 2009-4-13 03:17 PM 發表
新貨?

全新

TOP

原帖由 lowbwah 於 2009-4-13 12:57 發表
即食:$48/個,
食晒兩個-$90

共兩個



ssp/a shop trade!


http://www.hkepc.com/forum/attachments/month_09 ...

同團購個件有無分別 ? 包吾包a shop費用 ?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

原帖由 SDU 於 2009-4-13 03:36 PM 發表

同團購個件有無分別 ? 包吾包a shop費用 ?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

嘩,原來我仲平過團購, 又平過團購,又即有現貨唔駛等,又唔駛入deposit,咁多著數,梗係唔包a 費啦

我件貨同佢包裝一樣
但團購話"裝左隻碟, 就可以set一拍掣開咩軟件!"就唔知團主係唔係手上有實物試過,不過佢個使用實例就係: 看@片時俾人發現, 拍掣開SCREEN SAVER,e個function同full screen jpg又差唔多喎,你最好問清楚團主啦
因為e 隻野應該係set一拍掣開full screen jpg,而唔係開software

[ 本帖最後由 lowbwah 於 2009-4-13 15:58 編輯 ]

TOP

lowbwah 我要一個, 可SSP MTR 交收, 時間再定, 可以嗎?

TOP

原帖由 Rock 於 2009-4-13 03:50 PM 發表
lowbwah 我要一個, 可SSP MTR 交收, 時間再定, 可以嗎?

可以,不過你e個出價冇效,因為加左條件,請出多次價confirm,thanks!

我而家改裝緊個制變成電腦開關 好好玩

TOP

eat one

TOP

原帖由 Rock 於 2009-4-13 03:58 PM 發表
eat one

thx

TOP

原帖由 lowbwah 於 2009-4-13 15:47 發表

嘩,原來我仲平過團購, 又平過團購,又即有現貨唔駛等,又唔駛入deposit,咁多著數,梗係唔包a 費啦

我件貨同佢包裝一樣
但團購話"裝左隻碟, 就可以set一拍掣開咩軟件!"就唔知團主係唔 ...

你唔知
可唔可以預先幫我整到電腦開關嫁?

TOP

原帖由 最後的戰役 於 2009-4-14 12:20 AM 發表

你唔知
可唔可以預先幫我整到電腦開關嫁?

咁簡單自己整啦,最多送埋粒杜邦頭比你

TOP