原帖由 ~飛兒~ 於 2009-9-8 00:11 發表


應該得的..
我想問你個 SK II 上面灰色果d係咩黎? 塵黎?

D...U...S...T不過都有D變啞色,始終買左好耐
冇保養,剛試過仲WORK架,8-2007製造

[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-9-8 01:28 編輯 ]

TOP

推推推

TOP

原帖由 奔走人 於 2009-9-7 17:03 發表

冇單,係漢科保
你個頭象係咪"板井"黎??

睇清楚d啦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

推推推推推推推

TOP

ITEM 3:COSAIR RAMCOOLER
$100

TOP

ITEM 3 $105

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

推推推推

TOP

ITEM 3 $120

TOP