回覆 20# grapekit
非常可惜,
而家要問版主,我估backup eat嗰位師兄贏(如果佢荃灣交收)

TOP

但係賣家可以證明未改前我係第一個eat :(

TOP

拿~我唔係吹水回應, 都唔係嘈丫. 只係諗唔明
如果以呢個羅緝諗多食優先應該用人處理方式?
example:
item1 item2 多食優先

buyer1 eat item1
buyer2 eat item 1 + 2

我睇開都係buyer2 win曬
如果以呢個羅緝, 要等end day後 問埋buyer1確定佢唔買item2?buyer2先可以買?

如果係直接buyer2 win曬 ~ 咁呢邊情況應該係我win
唔應該講多食唔同case喔, 以公平原則泥講, 條件就係條件, 無寫出泥就無寫出泥.

PS. 再重申, 我係無所謂的, 100%尊重版主及版規, 最後決定100%尊重, 唔會罵戰

TOP

我的理解是
先食者「必須」於帖內註明於荃灣交收
方可獲得優先

只在PM內跟賣家說在荃灣交收
優先應該無效
因為沒有在公開途徑(帖子)向其他買家「宣佈」
致使其他有意買家以為優先仍然有效

TOP

回覆  grapekit

編輯過後帖子一律無效的
garra 發表於 11-5-2017 19:52

right

TOP

backup eat~~~
abralam 發表於 10-5-2017 21:35


abralam won

TOP

Eat tw trade
本帖最後由 grapekit 於 2017-5-10 22:06 編輯
grapekit 發表於 10-5-2017 20:19


回帖後改帖

TOP