回覆  davidchoi8

頌富,係百佳行入去,芝脆雞再轉彎,得一間
有貨冇貨價錢都好公道,冇貨同你訂都係收一樣價 ...
pksmok123 發表於 2015-12-29 22:56


幾耐之前呀!
我行頌富成年都未見過你講呢間舖,
只有一間未到芝脆雞賣貴野電腦店

TOP

回覆 108# lkh_214

唔係百佳對住果間WO,果間係明斬人既....行入D芝脆雞轉灣

TOP

回覆 111# peterli2748

我早2日先係果到買左支coolermaster散熱膏.點會冇呀- -
唔係百佳對住果間WO,果間係明斬人既....行入D芝脆雞轉灣果間WO

TOP

安定邨都有分店嗰間
ka.lun 發表於 2015-12-8 17:33


    其實安定邨個間信唔信得過??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

屯門px-city已開新鋪,舊客應該會收到whatsapp通知

TOP

回覆  peterli2748

我早2日先係果到買左支coolermaster散熱膏.點會冇呀- -
唔係百佳對住果間WO,果間係明 ...
pksmok123 發表於 2016-1-4 12:52


我元旦12點左右行都唔見,賣貴野冇開舖,轉右邊冇電腦店,連招牌都冇,做水電工程嗰間已結業,吉舖就有幾間。
唯有去商場另一邊大家樂隔離買USB手指,sony16GB,usb3.0賣$59, 屯門網X好似賣$80左右

TOP

http://www.city-pc.com.hk/

更新左公告

TOP

各位師兄,城市有冇話會搬去邊度…?同埋華都另外嗰間兄X如何…?我見佢俾我嘅list都算係正常,自己都改過 ...
Bumbleho 發表於 2015-12-7 17:57

兄X絕對黑...另外果間只係冇咁黑

TOP

頭先睇開左lu. 地下按摩鋪旁邊.

TOP