回覆 148# tata211


    師兄...你張AC卡邊到買?

TOP

回覆  jpcjpc


請問CHING部機點SET RAM俾內顯?
BIOS邊個選項?
tata211 發表於 2015-10-30 01:28



    開機...按F11
其實佢俾SSD 有說明書

TOP

回覆 152# jpcjpc


我隻SSD唔係同佢買
CHING可否SHARE MENU俾我?

TOP

回覆 151# jpcjpc


我回帖有附LINK

TOP

回覆  kcthomlau
原來jumbo係$277我買係$299
aqua1028 發表於 2015-10-30 00:06


其實RAM為何不連機買?價錢好像差不多。一切買會否好一點?
謝謝。

TOP

回覆 155# poiu999


佢地怕有鑊氣卦
而且就係因為差唔多
咁本土買咪有保養囉

TOP

其實RAM為何不連機買?價錢好像差不多。一切買會否好一點?
謝謝。
poiu999 發表於 2015-10-30 12:00

前post講左,我以為自己啲ram可以用

TOP

回覆  HKPEANUTS


CHING理解錯喇
上面打橫係 MSATAX2
下面並排係MPCIEX2

基本上所有AC卡都支持到
有CHIN ...
tata211 發表於 2015-10-30 09:27

m2 ssd會否比msata快?

TOP

開機...按F11
其實佢俾SSD 有說明書
jpcjpc 發表於 2015-10-30 09:56

我得藍牙keyboard,可能攪唔到個bios

TOP

回覆 158# kcthomlau


其實應該差不多

TOP