我隻Ax850 都係貴你40蚊

TOP

AX850 <-------- 真金

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-9-13 14:47 編輯
由於買左張GTX570顯卡 ()﹐張卡個+12V rail 要食成 38A。
我現時用緊既牛牛﹐Enermax Liberty ELT500AWT 50 ...
qrweafsd 發表於 2011-9-13 03:55


恭喜師兄. 又係靚靚相既開箱.  真係好詳盡既講解+寫真相.   
比你個開箱係: 5粒星*****

TOP

我隻Ax850 都係貴你40蚊
chungsm 發表於 2011-9-13 12:04



    $ 1390 ??隻ax850 ?

TOP

$ 1390 ??隻ax850 ?
i_djinn 發表於 2011-9-13 13:12


係298買既

TOP

其實 hx750/850無咩 market﹐ax 個價太貼

TOP

另外呢隻野正常情況下肯定可以推雙卡

TOP

係298買既
chungsm 發表於 2011-9-13 13:39



我三四個月前買隻AX 850, 個時SSP 3C 都無貨,
之後去了新高登2/F 搵, 逐間問.
無意中發現一間廚窗有一隻, $1470.
我好似有講下價...唔記得嚕.

之後返到屋企打開包裝, 哈哈.....corsair 既包裝真係幾靚仔, 仲好有份量.

TOP

係呀 包裝都值一百

TOP

恭喜晒C兄~~~

TOP