咁多人都係用realtek LAN
壞既比率都唔係好高姐

TOP

現在真係小 底板用 Intel LAN chip
k-k 發表於 2012-6-4 10:50

cheap板就係

中高價板用Intel LAN依家變晒賣點

TOP

我個幾塊MB未試過吾懷 onboard Lan
有三張PCI Lan Card [100Mb x1, 1Gb x2]就未試過懷

TOP