提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

開咗又點?
仲用得咩?

TOP

新開蓋技術真係100%成功,勁
萌 發表於 2013-7-9 17:48


焊錫都得

TOP

[無知]
用膠紙會唔會熱溶?
[無知]
說不出的話 發表於 2013-7-9 19:32



    Kapton tapes
辣雞辣上去都唔會溶

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

[無知]
用膠紙會唔會熱溶?
[無知]
說不出的話 發表於 2013-7-9 19:32

高溫膠紙, 用打火機燒都唔溶

TOP

為乜開左佢個蓋呀?涼D?唔駛裝HS?

TOP

落咩先
GC定液態金屬

TOP

點解要開@@?

TOP

樓主粒U 左上角崩左D...   跌過落地?

TOP