要update bios 先開到機
都幾大整蠱

TOP

如果粒野,以E家O既效能,但功耗相當一粒I5 4XXX (77W) 的話,都仲有D叫座力...

但可惜理想與....

TOP

嘩, 好物一籮筐CHing一定等左好耐

請問, 有冇甜甜圈燒機溫度同埋power?

有冇game test(BF3, BF4, Crysis3, etc)

TOP

回復 8# 逆襲のAMD

對RAM本身係1866 9-10-9-27,OC咗
鳴謝版主"我家沒人"割愛
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &from=favorites
聽講香港冇得賣

TOP

可否介紹一下個case? TKS

TOP

回復 10# dom

Welcome home, DOM
冇咗你我真係唔識超
對RAM係2手
多謝你嘅花

TOP

TOP

回復 3# 唐賓南紀念中學
塊板相當唔錯,FM2+ ITX首選

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 13# monsterz
冇錯,係籌備咗好耐,你都知我heatsink都做咗唔少功夫。
但到最後一日先陣前易角(Asrock vs Gigabyte)
會再測試,先要抖兩日

TOP