wilson030 當前離線
進階會員
打機都會死機 alan2200 發表於 2015-3-6 19:27
TOP
alan2200 當前離線
LOL開低都唔知有冇60FPS 下話 wilson030 發表於 2015-3-6 19:29
康士富 當前離線
中級會員
因為我個人唔鐘意用三叔野 alan2200 發表於 2015-3-6 19:26
GAME都入唔到呀陰功 alan2200 發表於 2015-3-6 19:33
加返死雞500GB 可能可以load快啲呢 你知架啦SSD咁慢重要係M.2 wilson030 發表於 2015-3-6 19:37
nnd 當前離線
經 ... alan2200 發表於 2015-3-6 19:09
係囉,慢到想開部機都要去個廁所返黎先開完 alan2200 發表於 2015-3-6 19:40
kennethbblol 當前離線
初級會員
簡直係夢幻既ITX組合, 樓主成套機買左幾錢? nnd 發表於 2015-3-6 19:41
東張西望 當前離線
Banned