打機都會死機
alan2200 發表於 2015-3-6 19:27

LOL開低都唔知有冇60FPS 下話

TOP

LOL開低都唔知有冇60FPS 下話
wilson030 發表於 2015-3-6 19:29


GAME都入唔到呀陰功

TOP

因為我個人唔鐘意用三叔野
alan2200 發表於 2015-3-6 19:26

samsung快多過一倍
不過唔鐘意都無辦法
plextor都夠用

TOP

GAME都入唔到呀陰功
alan2200 發表於 2015-3-6 19:33

加返死雞500GB 可能可以load快啲呢
你知架啦SSD咁慢重要係M.2

TOP

加返死雞500GB 可能可以load快啲呢
你知架啦SSD咁慢重要係M.2
wilson030 發表於 2015-3-6 19:37


係囉,慢到想開部機都要去個廁所返黎先開完

TOP

經 ...
alan2200 發表於 2015-3-6 19:09

簡直係夢幻既ITX組合, 樓主成套機買左幾錢?

TOP

係囉,慢到想開部機都要去個廁所返黎先開完
alan2200 發表於 2015-3-6 19:40

信我啦加隻HDD包你話快

TOP

ASUS GTX970 dc mini
終於...

TOP

簡直係夢幻既ITX組合, 樓主成套機買左幾錢?
nnd 發表於 2015-3-6 19:41


ITX好難用得多
十三隻牛還返一隻雞比你

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP