sunny7day 當前離線
中級會員
CHING諗住點出? alan2200 發表於 2015-3-15 07:57 PM
TOP
gundamdxhk 當前離線
好的 sunny7day 發表於 2015-3-15 19:42
美亞31號前仲有US20減 敢唔敢衝 gundamdxhk 發表於 2015-3-15 08:01 PM
bc2 當前離線
inone2 當前離線
進階會員
有冇諗過用咩HEATSINK? NH-D14似乎會頂RAM槽...? bc2 發表於 2015-3-16 10:35 AM
alexanderman 當前離線
The life as a programmer
541023 當前離線
Banned