提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

話説小弟不才,尋日終於砌左部ASUS z170a+6600k+16GB  cosair 2666ram,打算日後出750SSD/m2用,但好老實講 ...
484848123 發表於 2015-9-21 09:57
唔少貼已指出新u效能增長不大

TOP

我仲用緊AMD970呢D陳年野,粗用用到買唔到新底板先算

TOP

still using C2D 6300 1.87
seems like better to wait for the next platform and DDR4 price drop.

TOP

第一代 X58 服役緊

TOP

我 i7-3770 上i7-6700 都係完全冇FEEL

TOP

純上網機路過...
6700k, z170, DDR4 3000, 750 400GB, R9270, X-fi pro fata1ity, enermax 625w, akg q701
下一步上fury x 換4k mon
其實我99%用黎上網...係舊機用耐左老化, 會hang機, 所以即換...但換番ddr3 平台又唔想, 3幾個月一定後悔爆, 一步到位, 玩晒nvme, ddr4, 用埋skylake, 再上埋4k就perfect

TOP

4790k上6700k打機快左其他野一樣

TOP

話説小弟不才,尋日終於砌左部ASUS z170a+6600k+16GB  cosair 2666ram,打算日後出750SSD/m2用,但好老實講 ...
484848123 發表於 2015-9-21 09:57


恭喜師兄有新玩具。

TOP

回覆 7# calvinchi


    洗唔洗咁快換U呀老友

TOP