Bios 係太多野選...睇得明 無問題
   
熱一定啦...打lol好熱情
jpcjpc 發表於 2015-10-21 10:45


其實broadwell threshold成105度熱D應該都無問題, i3 tdp 15w照計就涼好多
等睇師兄試會唔會藍畫面hang機, 無問題就衝啦
另外問個店主粒u係咪ES佢唔答我

TOP

回覆 11# kcthomlau


    我行緊街... 你是否用DDR3L?

TOP

回覆  kcthomlau


    我行緊街... 你是否用DDR3L?
jpcjpc 發表於 2015-10-21 11:06


用緊DDR3L notebook, 諗住拆出來俾i3果部

TOP

本帖最後由 jpcjpc 於 2015-10-21 11:55 編輯
其實broadwell threshold成105度熱D應該都無問題, i3 tdp 15w照計就涼好多
等睇師兄試會唔會藍畫面hang機 ...
kcthomlau 發表於 2015-10-21 10:53


無咩...測試全部通過

http://cpu.userbenchmark.com/   
今晚send 詳細報告

有一次set錯bios 開唔到機...拆電 又正常

TOP

無咩...測試全部通過

   
今晚send 詳細報告

有一次set錯biis 開唔到機...拆電 又正常 ...
jpcjpc 發表於 2015-10-21 11:49


剛剛睇youtube有人直接用螺絲上把風扇去機頂, 之後玩GTA V medium都玩到, low就35-40f, 最高8x度
睇落5257u除左熱D都無乜問題, i3就搵唔到測試片風險大少少

TOP

本帖最後由 jpcjpc 於 2015-10-21 13:36 編輯
剛剛睇youtube有人直接用螺絲上把風扇去機頂, 之後玩GTA V medium都玩到, low就35-40f, 最高8x度
睇落525 ...
kcthomlau 發表於 2015-10-21 11:54



    我正想咁做...因為打機都幾熱
睇片無問題
昨晚測試6小時


http://www.userbenchmark.com/UserRun/446049

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 17# 真.史提御姐


    最緊要cpu 無錯...錯咗真係有排煩

TOP

回覆 6# vv123


   http://m.intl.taobao.com/detail/ ... 3-91de-5ebe14aa3452

睇運氣...本人唔保證100% work

有咩事我唔擔保架
雖然3部都work...set bios 唔識..建議你唔好入...

TOP

幾時有i5-6200U ?

TOP