kcthomlau 當前離線
特級會員
Bios 係太多野選...睇得明 無問題 熱一定啦...打lol好熱情 jpcjpc 發表於 2015-10-21 10:45
TOP
jpcjpc 當前離線
進階會員
回覆 kcthomlau 我行緊街... 你是否用DDR3L? jpcjpc 發表於 2015-10-21 11:06
其實broadwell threshold成105度熱D應該都無問題, i3 tdp 15w照計就涼好多 等睇師兄試會唔會藍畫面hang機 ... kcthomlau 發表於 2015-10-21 10:53
無咩...測試全部通過 今晚send 詳細報告 有一次set錯biis 開唔到機...拆電 又正常 ... jpcjpc 發表於 2015-10-21 11:49
剛剛睇youtube有人直接用螺絲上把風扇去機頂, 之後玩GTA V medium都玩到, low就35-40f, 最高8x度 睇落525 ... kcthomlau 發表於 2015-10-21 11:54
真.史提御姐 當前離線
傲慢如此傲嬌,引無數蘿莉競折腰 ...
Banned
king1688 當前離線
中級會員