Overclock suggested

TOP

144幀率都唔夠嗎?超過60幀率肉眼已經分辨不太出來了.

TOP

多謝各位師兄意見,咁我收塊ASUS Z77底板返黎試下超超佢上4.1
不過想再請教如果超4.1... CPU電壓應該set幾多, thanks you

TOP

多謝各位師兄意見,咁我收塊ASUS Z77底板返黎試下超超佢上4.1
不過想再請教如果超4.1... CPU電壓應該 ...
kimkits 發表於 2017-3-24 11:13



上網睇你呢塊可以超頻架,唔洗特登去收塊2手板,
你入bios 睇下有冇得1鍵超頻先 ~ 無先再慢慢研究

https://www.asus.com/hk/Motherboards/P8H77M_LE/

TOP

haha, many of us think oc, good!

TOP

回覆 14# patpatlee1231


    thx thx 師兄, 我放工返屋企睇下先.. 岩岩我見到佢有個Driver 係 ASUS AI Suite II V2.01.01 for Windows XP 32bit & XP 64bit & Win7 32bit & Win7 64bit@@

TOP

超頻最抵玩
h77冇得超 淨係可以拉外頻
要轉z77先得(or z68 p67都得既)
試下超超張卡先 真係頂唔順先再諗
btw 110fps以上就算係咁跳我都覺冇咩分別 都已經睇唔到明顯既tearing

TOP

我覺得如果要超過144hz,恐怕一定要升級,但ching會晤會太過強迫症?我覺得你手頭配置已經夠好,會唔會系ssd或者系統問題?

TOP

回覆 18# jasonlee1023

係...心作怪..
所以聽咁多位意見之後唔買新機喇, 上網搵下教學超頻上4.1ghz..
不過散熱問題...可能都要換一換機箱..當年買左coolermaster 342...

TOP

回覆 17# default

同意, 不過我無開g-sync...

TOP