[quote]400W.... 妹仔大過主人
EVIS 發表於 2017-12-25 23:32 [/quote

點會呢,而家求其買個火牛都450w up
我嗰直插都不過係400w濕碎啦。

TOP

3個8TB,1個5TB,1個2.5"1TB
共30TB+256GB m2裝win7
ppoppq123 發表於 26-12-2017 11:31 AM


咁多 GB

TOP

咁多 GB
dom 發表於 2017-12-26 12:14

係嘅,我都覺得用256gb只係裝window係有點浪費

TOP

以前睇過G大400W要雙火牛
原來而家單牛就得
我當時諗過itx case+E5+G大直插大功率

ching好心機
隻G大定制幾錢?

預400w打算再加HDD?

TOP

以前睇過G大400W要雙火牛
原來而家單牛就得
我當時諗過itx case+E5+G大直插大功率

ching好心機
隻G ...
smallc 發表於 2017-12-26 12:37


直插人仔638包郵順豐寄到香港,之後淘宝出圖及好評退回一成金額回支付宝HK即係9折
另外預400w一來以後考慮升级am4作預備,二來因為300w及400w只相差人仔100預大啲求過安心。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 smallc 於 2017-12-26 16:50 編輯
直插人仔638包郵順豐寄到香港,之後淘宝出圖及好評退回一成金額回支付宝HK即係9折
另外預400w一來 ...
ppoppq123 發表於 2017-12-26 13:16


Ok喎
唔錯 Ching識貨

差100 但係隻牛都大好多…

TOP

Ok喎
唔錯 Ching識貨

差100 但係隻牛都大好多…
smallc 發表於 2017-12-26 16:33


無所謂啦,舊磚頭基本放在置物架底都睇佢唔到囉

TOP

我隻特別版220w 都要600幾
EVIS 發表於 2017-12-26 15:25


我記得幾年前G大推出過紅色DC-ATX 特別版係超貴的,
而有一段時期G大為咗谷信用值出過"吊絲版",價錢較大眾化400wDC-ATX都只係399人仔。
最初開始推出直插我已經買了入門"黑牛"版,用了2年推網遊二号機一直到而家無病無痛

TOP

好有心機

TOP