peter88625 當前離線
進階會員
TOP
louis3412 當前離線
kan_hung 當前離線
中級會員
用緊2400G配L9a 平時上網就冇乜問題 但係H265壓片嗰陣就上到94度 可能係因為有用AVX 原本諗住砌呢部機用嚟 ... peter88625 發表於 2019-3-12 20:38
nnd 當前離線
EVIS 當前離線
Banned
Freak 當前離線
平時普通用,大概幾多度呢,配2400g正呀 via Xperia XZ kan_hung 發表於 12-3-2019 21:47
peterma 當前離線
billykhw 當前離線