用緊2400G配L9a
平時上網就冇乜問題
但係H265壓片嗰陣就上到94度
可能係因為有用AVX
原本諗住砌呢部機用嚟壓片而家只好放棄
至於打機就未得閒試

P_20190225_204501_vHDR_On.jpg

P_20190225_220028_vHDR_On.jpg

TOP

回覆 11# peter88625


    用嚟壓片會唔會諗多左
2400G黎

TOP

用緊2400G配L9a
平時上網就冇乜問題
但係H265壓片嗰陣就上到94度
可能係因為有用AVX
原本諗住砌呢部機用嚟 ...
peter88625 發表於 2019-3-12 20:38

平時普通用,大概幾多度呢,配2400g正呀

via Xperia XZ

TOP

Ching呢部機咩用途多呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

A300M配2400G+L9I AM4 mount, CPB disabled, 3.6GHz 1.26v
平時idle 27度, 開Youtube, facebook, 睇戲, 32-45度之間, 3Dmark Timespy, 75度.

TOP

本帖最後由 Freak 於 2019-3-12 22:52 編輯

回覆 5# free3sky
個USB位, 就算配到, 都極度難裝, 個USB頭條線會頂住M.2 SSD, 如果你條M.2 SSD有HEATSINK, 會關唔埋個CASE, 因為條線同個頭會頂住個HEATSINK

TOP

平時普通用,大概幾多度呢,配2400g正呀

via Xperia XZ
kan_hung 發表於 12-3-2019 21:47


三四十度
睇YouTube嗰陣會五六十
細細隻hs好難好似塔散咁穩定
同埋我冇裝冇其他風扇所以部機算係冇風道

TOP

A300 + 2400G + IS-40X
AIDA64 燒機15分鐘

stabilitytest.jpg

TOP

回覆 19# peterma

有冇睇錯
50度封頂
好過L9a?

TOP