回覆 10# kcto

我有機關卡好個泵的, 唔係單用駁頭連接, 唔會出現你講既情況

TOP

回覆  oneofthem

我砌來打機架! 如接龍, 傷心小棧~
digga 發表於 2019-12-17 11:50



配1080ti好似爭咁啲,等RTX3000, RDNA2出CHing應該要升級

TOP

回覆 12# oneofthem

依家UP上2080TI好似唔係好值咁, 反正呢張顏值夠高, 用住先

TOP

塊板好靚 白色
如硬管應該仲靚好多

TOP

回覆  oneofthem

依家UP上2080TI好似唔係好值咁, 反正呢張顏值夠高, 用住先
digga 發表於 2019-12-17 14:28


RTX TITAN X2 NVLINK

TOP