回覆  kcthomlau


    我都真心推介16GB RAM

WOT GAME (4K) LAG機 內顯都係有D吃力

普通文書, 上網, 睇 ...
jpcjpc 發表於 2015-11-20 12:38

玩720吧

TOP

回覆 261# kcthomlau


    720太順XD
1080好d

TOP

如果真4核加細風扇我就有興趣

TOP

TOP

終於今天才完成win10的clean install. 一直以為這部機是BIOS,但好像是UEFI……我有冇搞錯?
裝好後没問題,但後來嘗試改動win10一切有關私隱的setting,不知那兒出錯,mouse keyboard都沒反應……要reset才解決。
現在用其他ching介紹的real temp沒問題,但core temp不成。

TOP

我諗係呢度講完之後,淘佬都多左唔少生意

TOP

請問各位有無試睇HEVC?
應該係有半硬解, 想知用咩player可以開

TOP

好似又減左價

TOP

呢類機設計,用係 office 真係非常好,長期有冷氣,又唔會好高用量; 當然香港公司唔會買呢類機,無牌子無 ...
觀星是答案 發表於 2015-10-21 09:28


呢D機你要大牌子,聯想有,連WIN PRO 4千-5千左右

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP