rc2009 當前離線
無聊亦是聊 ... .. . 無錢不是錢 ...
進階會員
TOP
VADER 當前離線
大獨裁者
特級會員
allen2007 當前離線
悠愁 當前離線
中級會員
foxivan 當前離線
cheungmanhoi 當前離線
用料有好D咩? 輸出質素好似HX750靚仔少少 cccccctt 發表於 2010-2-17 01:35 AM
LUNG2000LUNG1 當前離線
龍大
avdaemon 當前離線
LKNim 當前離線
唔通我記錯嘢 咁佢把pwm fan 好d得唔得 有得關 cheungmanhoi 發表於 2010-2-17 12:18 PM
po52010 當前離線
開幾部冷氣都未必有咁食電......... VADER 發表於 2010-2-17 03:03