我自已隻hcg 520m都係有一個全梯形, 咪又係咁插

TOP

我隻火牛有兩條 CPU 8PIN

TOP

Really? 我再試下... Thanks 各位ching!請原諒小弟的無知,全因太new

TOP

淨插一邊會唔會供電不穩
人Droid 發表於 2013-7-9 20:45



    唔會,我都係咁用, 係無得OC 姐

TOP

冇得OC bor... 明明係black edition, 冇得OC好雞肋啫

TOP

好簡單睇顏色就得
有扣果邊應該全部黃線
另一邊就黑色
插落去就就得

TOP

Really? 我再試下... Thanks 各位ching!請原諒小弟的無知,全因太new
人Droid 發表於 2013-7-9 22:25


其實唔關有幾new唔new事, 用下common sense都諗到

梯形防呆會插唔入正方形架咩.....諗下都知唔會啦

TOP

我自己砌過好幾部腦都係塊板8pin,牛得4pin,就咁插4pin
重來都無話甚麼供電唔穩定

TOP

樓主只適合自己去找答案
有人答左你右唔信 .
8pin 根本只系 +12v x 4 加 gnd x 4
不過你可以唔信囉 !

...
naomi 發表於 2013-7-9 20:59



    很有用既圖片

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP