提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 danny9428 於 2017-6-8 16:22 編輯

回覆 13# -13-
"資金有限"的科技公司

--

[曲]煙條冇用埋散熱貼已經算皇恩浩蕩[/曲]

嘩咁樣末代焊錫U 6950X會唔會爆升嫁

TOP

係時候考慮農企啦,, 牙膏廠而家 好呃錢. 出一代 過渡, 再出一代好, 足足昆左你一代.

又出勁多型號. 攪到好 ...
amdxp 發表於 2017-6-8 11:17


    師兄,點解amd叫農企?不恥下問,謝謝。

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2017-6-8 16:45 編輯
師兄,點解amd叫農企?不恥下問,謝謝。
Superpig_hk 發表於 2017-6-8 16:34



網上咁講:

    AMD=Agriculture Machine Developers

    當初HD6970散熱器和外接供電衝突,AMD採取了手工打磨掉外接供電一角的做法,因此那時每一塊HD6970都是獨一無二的,此舉頗有農家風格,因此農企之名盛極一時。從技術密集型企業 一下轉移成了 勞動密集型企業~
    美國阿丹米(ADM)公司是世界上最大的油籽、玉米和小麥加工企業之一
    推土機,打樁機,壓路機
    廣大人民群眾對AMD恨鐵不成鋼的無奈
    產品價格親民性能湊合,適合組低價PC,照顧廣大農民朋友
    再加上旗下系列:推土機,壓路機,打樁機都是農用機械。。。於是就是更進一步坐實了農企之名。

PS. AMD 正式名係 Advanced Micro Devices, Inc.

TOP

AMD 會否都用散熱膠
100 發表於 2017-6-8 12:56

以現時amd出既u黎計,最低階既R3都係用釬焊

via HKEPC Reader for Android

TOP

2500HKD 開蓋沒保都算
幾萬蚊粒U 要開蓋邊個會搏?
freefdhk 發表於 2017-6-7 22:27

課得起金幾皮比牙膏廠應該唔介意再課多幾皮

TOP

課得起金幾皮比牙膏廠應該唔介意再課多幾皮
GeneralShepherd 發表於 2017-6-9 00:31



    超得頻既都用牙膏
仲點課多幾皮?

TOP

回覆 21# 100


    AMD好乖,Ryzen已經solder,希望Threadripper都係~

TOP

網上咁講:

    AMD=Agriculture Machine Developers

    當初HD6970散熱器和外接供電衝突,AMD採取了 ...
MirageKnight 發表於 2017-6-8 16:43



多謝師兄分享

真係唔知有咁樣既典故

突然間覺得amd都幾可愛XD

TOP

超得頻既都用牙膏
仲點課多幾皮?
freefdhk 發表於 2017-6-9 00:40



我諗果位師兄係講緊

開蓋壞左就再買過粒

TOP