100 當前離線
Banned
TOP
danny9428 當前離線
CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT
進階會員
Superpig_hk 當前離線
中級會員
係時候考慮農企啦,, 牙膏廠而家 好呃錢. 出一代 過渡, 再出一代好, 足足昆左你一代. 又出勁多型號. 攪到好 ... amdxp 發表於 2017-6-8 11:17
MirageKnight 當前離線
師兄,點解amd叫農企?不恥下問,謝謝。 Superpig_hk 發表於 2017-6-8 16:34
yohoman0000 當前離線
AMD 會否都用散熱膠 100 發表於 2017-6-8 12:56
GeneralShepherd 當前離線
2500HKD 開蓋沒保都算 幾萬蚊粒U 要開蓋邊個會搏? freefdhk 發表於 2017-6-7 22:27
freefdhk 當前離線
課得起金幾皮比牙膏廠應該唔介意再課多幾皮 GeneralShepherd 發表於 2017-6-9 00:31
Mini-CaCtuS 當前離線
-13- 當前離線
網上咁講: AMD=Agriculture Machine Developers 當初HD6970散熱器和外接供電衝突,AMD採取了 ... MirageKnight 發表於 2017-6-8 16:43
超得頻既都用牙膏 仲點課多幾皮? freefdhk 發表於 2017-6-9 00:40