正式盒裝只有強仔,其他都係水

TOP

本帖最後由 菜鳥甲 於 2017-11-8 12:38 編輯

Felton都好似係行?

TOP

jumbo-computer.com間野賣水貨?
究竟粒平U係米無行保?
imback 發表於 8-11-2017 10:12


    有時佢D貨自已鋪保,即水貨。

TOP

有時佢D貨自已鋪保,即水貨。
Superpig_hk 發表於 2017-11-8 12:38


係呀,所以要問清楚

TOP

玩開蓋+液態金首選。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CPU呢家嘢就冇咁易壞,個人認為散件冇保都由佢咯……
對於K字尾來講最大的風險就係可能呢批貨俾人地超頻玩 ...
Zizak蔚 發表於 2017-11-8 11:40


Intel CPU 以前就難壞, 而家...無呢支歌仔唱啦

CPU no display經我手幫朋友都5粒起, 主要系 4代開始出事

TOP

本帖最後由 佩特利爾 於 2017-11-9 01:27 編輯

香港唯一正式INTEL代理 只係得聯強
F字頭果間唔知係唔係國外訂返黎既CPU
提提主樓OEM 係無代理 INTEL不受保的,如果粒CPU有壞都係搵賣比你個人傾
自求多福,求CPU不死就可以了

TOP

幾年前買過一粒i5 3450,無盒,無散熱,只有一個小bubble袋包住,但有漢4貼紙保養 ...
小子 發表於 2017-11-8 19:10


OEM訂返黎 漢X 自家保養

TOP

我過得 所謂行貨 只要本地代理提供保養就可以當係行貨咁賣

代理都係RMA返廠搞都係無分別

TOP