日本呢段時間啲U貴到黐線
又冇貨
都係等兩個月算了

TOP

回覆 5# INGRAMLI

測試不太合香港
有幾可室溫去到 21 咁低

TOP

要到壓縮機散熱都60度,真是熱到痴線

TOP

真係得啖笑, 之前仲諗住必買, E+ 真係要諗諗, 我唔想我間房變桑拿房

TOP

可能南北極專用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢粒U應該去到歐洲冰天雪地先啱用,
性能强大,温度更加強大……

唔係要買番呢降頻用瓜......
唉……無眼睇

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

有玩過都知水冷會出倒汗水…
EVIS 發表於 2018-10-24 14:00


水冷出倒汗水? 你D水唔低過室溫一截點樣出倒汗水....

定係你講緊用養魚的冷水機將D水降到18度再打入去?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 s84292 於 2018-10-27 15:50 編輯
一路都講緊養魚水冷
EVIS 發表於 2018-10-27 15:47


養魚部水冷機唔係可以調溫度咩?

我屋企養魚個部都冇出過倒汗水

TOP