回覆  dicksoncs

最應該講AMD Yes應該係某Digital 兄,無左AMD,佢邊有topic出post
唔通出個topic 叫 ...
ihs1024 發表於 2022-10-21 04:47



出個topic 叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆14nm+++++++了」?
出個topic 2叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆Intel 7
出個topic 3叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆Intel 4
出個topic 4叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆Intel 3
...

TOP

你嗡乜鬼嘢呀?p core e core除咗avx512, isa有咩分別?頂多唔俾p core開avx512啫,你哋之前唔係話avx51 ...
1756 發表於 2022-10-21 13:35


ISA 唔同導致大細核上唔到Server 應用唔係咩新聞
Intel 自己都唔做大細核既 4代Xeon Scalable
一係全大一係全細 (都難產緊)
你對ISA有咩問題自己問Intel 點解唔出大細核 Xeon Scalable

TOP

有朋友想出 , 問用win10 會點 , 6成做野 4成打機 , 我建議拒用Win11 , 話唔想用 , 慣左win10 , 拒話有關係 ...
netmen 發表於 21-10-2022 12:49



WIN10 大細核冇優化,要買AMD好啲

TOP

WIN10 大細核冇優化,要買AMD好啲
kenken33 發表於 2022-10-21 07:15



請問Windows 11 用煙條12/13  玩VM 會點?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

環保人士應該用 raspberry pi

TOP

係呀,咁開唔到avx512又點?學你哋話齋,一般人用得着avx512咩,當初11代你哋又話avx512係waste of sand ...
1756 發表於 2022-10-21 15:37


我發覺小吧主你純粹只係想將個話題搬龍門去d 唔關我事既野度
不論你個人對avx512 既觀感如何
不論11代是否waste of sand

Intel 大小核架構在虛疑應用存在重大問題是公認的
各大Hypervisor 的資料只要稍稍查詢下就會搵到大量因為AlderLake 大小核架構所回報的問題

而Intel 自己亦未有計劃推出任何大小核的 Xeon Scalable 產品
可見Intel 自己也知道問題所在

你可以扮睇唔到
但你無法否認

TOP

回覆 27# ckloop

當年Linus Torvalds 都叫Intel 唔好再發展avx512,不如將成本放喺解決CPU問題仲好
果陣時我係度諗,如果intel 抽起avx512既電路,應該可以再放多2粒大核

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 iceivanchan 於 2022-10-21 16:59 編輯

回覆 3# E

TOP