peacehoperisc 當前離線
進階會員
大陸淘寶有包開4,L3葛X2 220賣,399 懶蛋 發表於 2010-8-20 11:51
TOP
tanker 當前離線
中級會員
o()o 當前離線
SuperClown 當前離線
初級會員
YANG 當前離線
特級會員
2.2GHz 5000+ 就算開到核,效能都係差Phenom II x4一皮 o()o 發表於 2010-8-25 08:52 PM
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
聽講5000+就算開到核都行唔到DDR2-800 YANG 發表於 25-8-2010 09:27 PM
StAsh818 當前離線
藍屍五毛甴曱蝗蟲老鼠落地獄 ...
Banned
樓主咁想玩, 玩440算啦 StAsh818 發表於 2010/8/25 23:26
wkng1985 當前離線