AMD 無左入門市場?fx4300 都成$900 啊!
用乜打G640 G530?

TOP

FM2 得100W 不同於AM3+
好好先生 發表於 2012-10-24 03:20


FM2 無 L3 無 GPU
100W 應該夠 4M8T 用

有升級 path , 加上 A75/A85 較好的 IO , FM2 應該會更好賣

TOP

AMD 無左入門市場?fx4300 都成$900 啊!
用乜打G640 G530?
yoyo348 發表於 2012-10-24 11:59


G860 減了價, A 記無得玩

TOP

回復 1# dom


我應該等到打樁出左先買
用緊粒8120,望住粒8320

TOP

我的890冇得玩

TOP

我的890冇得玩
pnedved 發表於 2012-10-24 13:03



講真 升唔到就唔好用FX了
用X6會好D
我係支持下+玩下新野先會換

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

香港幾時有得賣?
定係冇人夠憺入價

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP