條線質量唔好啫.
peter9999 發表於 2/11/2013 17:38


無錯, 因為銅價或其他金屬貴, 黑心商人於是偷工減料, 用一啲滲雜其他物質的電線,  因而電阻大, 一 Load 即燒, 害死人.

TOP

好危險下

TOP

見到樓主果條線得一隻色就知係cheap野 , 正常兩極要分2隻色 , 為左慳少少用哂一隻色既賿皮..

TOP

用呢個插出的8針的電流係來自4針, 既然電流一樣, 點解轉黎轉去

TOP

又學到野啦

TOP

回復 33# fu112
有兩隻色, 一藍一灰, 藍色上有字"80度c 300V VW-1 22AWG"


3.jpg
我仲有條20開24, 之前買定諗住幫啲舊牛upgrade, 看來依個想法是危險的

TOP

我都用過4轉 8 , 情況同C 兄一樣….熔左….驚…驚..

TOP

應該買條靚線就可避免出事
FullHD8 發表於 2013-11-1 20:38


, No..

TOP

回復 38# NTFD
想唔到有ching又係咁
ching既情況係點我條線用左一年到出事, u係5600k, 而火牛個4pin頭煄黑左, 不過無壞~

TOP

回復 1# 逆襲のAMD


    我應該讚你有眼光買到咁優質既線好,還是讚你運氣好呢?

你條轉換線插頭公與插頭乸裡面既金屬接觸點有鬆動接觸不良,電流通過時起初就會產生火花,電流加大後引發高熱,令到最靠近接駁位既膠率先溶化,你條線 d 膠好在只溶左一大條,如果正負極兩條都一齊溶,你隻牛實好似核電廠咁堆芯溶化繼而產生氫氣爆炸~真係要祝福你......隻牛逃過左一劫啦

TOP