relive 當前離線
中級會員
TOP
alan2200 當前離線
進階會員
回覆 alan2200 我都用緊呢個 case, 火牛 fan 向上, 抽入風扇同你一樣 用 i5 原裝 cooler, 暫時溫度都 ... relive 發表於 2015-3-6 21:50
tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
marcolee1314 當前離線
kzhkbeta 當前離線
gary0916 當前離線
我個人對呢隻野期望唔太大 有可能要再搵過隻 不過一切要等上機測試先知 ... alan2200 發表於 2015-3-6 21:57
E隻箱AXP-100都放到 gary0916 發表於 2015-3-7 00:59
Jack813 當前離線
jellybowl 當前離線