回覆 30# alan2200


我都用緊呢個 case, 火牛 fan 向上, 抽入風扇同你一樣
用 i5 原裝 cooler, 暫時溫度都唔底, 好想知你隻 cooler 係呢個箱表現!

TOP

回覆  alan2200


我都用緊呢個 case, 火牛 fan 向上, 抽入風扇同你一樣
用 i5 原裝 cooler, 暫時溫度都 ...
relive 發表於 2015-3-6 21:50


我個人對呢隻野期望唔太大
有可能要再搵過隻
不過一切要等上機測試先知

TOP

窮學生表示買左個rvz01之後發覺冇錢買其他料,求教學,火牛冇貨要訂,買底板落左訂就加我價,窮學生突然冇意哂任何求哎T叉意慾,求初級哥賜弟一死,見到個箱就唔開胃

TOP

原來咁樣叫初級
學到野啦

TOP

幾時出個中級開箱

TOP

我個人對呢隻野期望唔太大
有可能要再搵過隻
不過一切要等上機測試先知 ...
alan2200 發表於 2015-3-6 21:57


E隻箱AXP-100都放到

TOP

E隻箱AXP-100都放到
gary0916 發表於 2015-3-7 00:59



Axp100同呢隻同價...
所以揀左貓

TOP

回復 36 #gary0916

呢隻高身d, 會同火牛太貼?

via HKEPC Reader for Android

TOP

已免疫

TOP

玩ITX d野點配都好考功夫
一有野唔fit又要去買過

TOP