好似幾有用

TOP

做乜咁多人學我講V=IR
我知錯喇,放過我啦
btw AC 出219V同221V (rms)引致既功耗問題值得討論

TOP

做乜咁多人學我講V=IR
我知錯喇,放過我啦
btw AC 出219V同221V (rms)引致既功耗問題值得討論 ...
yjfoeg 發表於 2015-5-9 21:19

你搞到佢去工程版開 post

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小學雞解法, P=VI

升壓就可能減到, 因減少copper loss, 減少power input

TOP

本帖最後由 Felix00 於 2015-5-9 23:48 編輯
回覆  Felix00


    零考慮P.F.同 P. angle
O人 發表於 2015-5-9 23:08

主要唔係 AC 同 DC 的問題,
而家既牛係有 APFC, PF (PF 即係 P angle)有成 0.98 以上, 可以 ignore 不計, 影響不大, 唔使搞到咁複雜

TOP

回覆 35# iloveelsiekai


    咁請問一隻220V轉12V輸出1A火牛,以我呢個小學雞計法係12W,咁正確答案係幾多W?
    未有負載下可唔可以定義呢隻火牛最高負載係幾多W?抑或係我整個基本思路都係錯?

TOP

其實我睇唔明佢講乜
火牛升壓減功耗又係咩玩法
點解用親P=VI條式既人都1999

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我睇唔明佢講乜
火牛升壓減功耗又係咩玩法
點解用親P=VI條式既人都1999
yjfoeg 發表於 2015-5-10 14:17



    實際上每一樣導體都有自身電阻,電流流過電阻就有功耗,而功耗不是用在原本的工作上就是LOSS,
    COPPER LOSS就是銅線本身作為導體的功耗,跟電流與電阻成正比關係,
    如我冇理解錯『火牛升壓減功耗』就係在同一功率上透過提升電壓而減少電流通過,
    因而減少COPPER LOSS。
    不過最可笑係呢頭話人用P=VI係小學雞,o個頭自己又用P=VI定律去減COPPER LOSS

TOP