逃佬好多oem貨就係咁

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android

TOP

逃佬好多oem貨就係咁

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
kofz 發表於 2017-11-9 07:10


逃佬好多話有保

TOP

逃佬好多話有保
macis 發表於 2017-11-9 08:59


   
唔知

但買過一兩粒都未壞過

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android

TOP

唔知

但買過一兩粒都未壞過

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
kofz 發表於 2017-11-9 09:32


唔壞就好啦

TOP

CPU呢家嘢就冇咁易壞,個人認為散件冇保都由佢咯……
對於K字尾來講最大的風險就係可能呢批貨俾人地超頻玩 ...
Zizak蔚 發表於 2017-11-8 11:40


你以為,i7一年死5粒

TOP

Felton都好似係行?
菜鳥甲 發表於 2017-11-8 12:33


TOP

逃佬好多話有保
macis 發表於 2017-11-9 08:59


佢同你保

TOP

佢同你保
zoin0000 發表於 2017-11-9 10:24


其實唔多可信

TOP

其實唔多可信
macis 發表於 2017-11-9 10:36


唔信你唔好買,逃佬買未試過無保,只係要寄返上去,等同你森林買野一樣

TOP

唔信你唔好買,逃佬買未試過無保,只係要寄返上去,等同你森林買野一樣
zoin0000 發表於 2017-11-9 11:00


寄返上去好似要打稅

TOP