kofz 當前在線
特級會員
TOP
macis 當前離線
逃佬好多oem貨就係咁 via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android kofz 發表於 2017-11-9 07:10
逃佬好多話有保 macis 發表於 2017-11-9 08:59
唔知 但買過一兩粒都未壞過 via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android kofz 發表於 2017-11-9 09:32
zoin0000 當前離線
進階會員
CPU呢家嘢就冇咁易壞,個人認為散件冇保都由佢咯…… 對於K字尾來講最大的風險就係可能呢批貨俾人地超頻玩 ... Zizak蔚 發表於 2017-11-8 11:40
Felton都好似係行? 菜鳥甲 發表於 2017-11-8 12:33
佢同你保 zoin0000 發表於 2017-11-9 10:24
其實唔多可信 macis 發表於 2017-11-9 10:36
唔信你唔好買,逃佬買未試過無保,只係要寄返上去,等同你森林買野一樣 zoin0000 發表於 2017-11-9 11:00