EVIS 當前離線
Banned
TOP
s84292 當前離線
特級會員
水溫22 室溫30 點會唔出水… 一是開左冷氣 呢d 物理題… 冇乜好講 EVIS 發表於 2018-10-27 16:02
eddychoy04 當前離線
進階會員
上面一堆人話驚耗電高驚驚高溫會易壞點點點,你日日煲full load咩? 要Rendering就用Xeon E5啦,我粒v2 煲7 ... Brainstomer 發表於 2018-10-22 13:11
Brainstomer 當前離線
INGRAMLI 當前離線
林洋2 當前離線
By the way, 真係要小心揀板, 粒i9 9900k食電完全唔係路. 我Config: i9 9900k ASRock Z390 Extreme 4 Cors ... Brainstomer 發表於 2018-10-27 18:50
M11H,Le Grand Macho RT,默電默頻(4.7Ghz),行冇avx的Prime95 Small FFT,唔使10分鐘幾乎90度(室温~24度) ... INGRAMLI 發表於 2018-10-27 19:15
happychanbb 當前離線
唔怪得咁好死改用焊,用牙膏跟本冇可能頂到,睇黎要上d15再買2把14cm ippc 3000轉先頂到 ... 林洋2 發表於 2018-10-27 20:21