睇下點玩法啦 錢多唔洗諗咁多 直上旗艦板實冇得輸
如果唔要一大堆對自己冇用的工能 如WIFI .Intel ...
ococ 發表於 2019-12-2 12:03

意思係Asus Prime X570-P,唔適合用於 3900X 3950X

TOP

意思係Asus Prime X570-P,唔適合用於 3900X 3950X
sport 發表於 2019-12-2 14:44


華碩賣得 正常或中小超頻一定冇問題
同賣千尾2千頭D板個供電大家唔差太遠
但佢Cut晒所有冇謂野係真的 連M2個蓋都唔比
反而供電散熱就叫過得去
講真有機多人要24X7 3950X 長行4.8G
只係因為我冇3900 3950唔敢講會點
但3700X 全Core行4.4長燒CPU同Ram過夜 8個小時
個供電散熱外殼只係33度 我唔覺3950用會有問題

TOP

華碩賣得 正常或中小超頻一定冇問題
同賣千尾2千頭D板個供電大家唔差太遠
但佢Cut晒所有冇謂野係真的 連 ...
ococ 發表於 2019-12-2 15:25

師兄!我只係話Cut得太多同唔太適合用於3900 3950,冇話塊板有問題
唔係彈你塊板

TOP

本帖最後由 ococ 於 2019-12-2 16:10 編輯
師兄!我只係話Cut得太多同唔太適合用於3900 3950,冇話塊板有問題
唔係彈你塊板 ...
sport 發表於 2019-12-2 15:37


你誤會咗喇 我又唔覺你有點樣彈
我只不過揀返自己D玩具 其實預算上我可以上3900同埋旗艦版 反而我唔鐘意聽到風扇聲 D15s諗都冇諗就比錢
諗諗下我只係打機 其實3900太勁用唔著 旗艦板啲功能我又冇用
不如留返三千蚊下次再買玩具
反正電子嘢兩三年後都變垃圾

TOP

你誤會咗喇 我又唔覺你有點樣彈
我只不過揀返自己D玩具 其實預算上我可以上3900同埋旗艦版
但係諗諗下 ...
ococ 發表於 2019-12-2 16:00

你個配搭係ok的

TOP

其實我由8086開始因為窮已經開始自己計數
邊樣野抵買

TOP

回覆 1# LightMage

呢個VRM test 其實講左高階版Asus 好抵買
GIGABYTE 技嘉 X570 AORUS XTREME X570,AM4 Socket,Intel GbE& 10Gbit Lan,WiFi ax,PCIe 4.0 M.2 E-ATX M/B        HK$ 4690

MSI 微星 MEG X570 GODLIKE X570,AM4 Socket,Killer GbE,2.5GbE Lan,WiFi ax,PCIe 4.0 M.2 E-ATX M/B        HK$ 5500

ASUS 華碩 ROG Crosshair VIII Hero X570,AM4 Socket,Intel GbE,2.5GbE Lan,USB3.2,PCIe 4.0 M.2 ATX M/B        HK$ 3080 (差2-3 度, 平$1600- $2420)

TOP

X570要買技嘉走MSI

TOP

諗起以前塊P67A-UD5-B3
20相供電....E+12相都貴飛天...雖然好似係 模擬VS數位.供電

TOP

回覆  LightMage

呢個VRM test 其實講左高階版Asus 好抵買
GIGABYTE 技嘉 X570 AORUS XTREME X570,AM4 So ...
marcochl 發表於 2019-12-2 19:02


X570.jpg
其實ASUS揀咗行Teamed Power呢條路, 唔係無原因, 係真係有performance advantage

TOP