都係係LIKE ENERMAX 87+ 多D

TOP

靚牛

TOP

邊度查到呢個數據?
Miipp 發表於 2010-2-18 11:41 AM

我用"~"係因為見到唔同網站有唔同數據

TOP

小弟近期也會分享一篇Seasonic X-750的文章
windwithme 發表於 2010-2-18 09:19 AM

期待X-750既文章
好似留意Mobile-01會好D
果度發左HX750成week先到HKEPC/Coolaler
呢篇文一早睇左

TOP

多謝分享

TOP

用梗VX450路過

TOP

正用850的路過 X 2
very good !!

TOP

已用緊tx750.其實真係幾好
不過d線多到唔知點執........
LUNG2000LUNG1 發表於 2010-2-17 12:19



"模組化" can help you

TOP

測試很詳細
搞到有D心郁...

TOP

已用緊tx750.其實真係幾好
不過d線多到唔知點執........
LUNG2000LUNG1 發表於 2010-2-17 12:19


模組化版本可以依需求來安裝所要的線材
線材數量變少,也比較好整線:)

TOP