NTFD 當前離線
中級會員
回復 NTFD 想唔到有ching又係咁 ching既情況係點我條線用左一年到出事, u係5600k, 而火牛個4pin ... 逆襲のAMD 發表於 2013-11-4 23:21
TOP
逆襲のAMD 當前離線
進階會員
hkbpc 當前離線
pc929 當前離線
火牛唔好慳,6-800 買隻好小小當買保險啦 EVIS 發表於 2013-11-1 23:28
dclwa2301 當前離線
初級會員
FabreKC 當前在線
回復 henry56156 火牛無壞唔想換, 又有一種有窿唔插滿唔舒服既心態~ 逆襲のAMD 發表於 2013-11-2 21:27