simonyyy 當前離線
中級會員
TOP
rfdingo 當前在線
進階會員
rm1000x同g3 1000w留邊隻好? 都係全新 gundamdxhk 發表於 2019-6-12 13:22
gundamdxhk 當前離線
g3 1000w,我會揀短牛,因為易D擺落機箱,加10年RMA 賣左隻全新RM1000x當補貼大吉利是運費,自己住唔近代 ... Kennn 發表於 2019-6-12 13:39
我兩隻都開哂)因為兩部機 如果都係行貨我會選g3 rfdingo 發表於 2019-6-12 14:13
Miipp 當前在線
特級會員
s.friday1004 當前離線
Yes, rm1000x has fan control, when under 40% loading, the fan will not run. Both silence and save en ... simonyyy 發表於 2019-6-13 09:06
G3美水 原本諗住上TR EATX板,空間唔係問題 而家諗住ZEN2 返去點指兵兵 gundamdxhk 發表於 2019-6-12 15:24
1chi 當前離線
即係 IDLE 果陣就靜音 s.friday1004 發表於 2019-6-13 09:21