lv123 當前離線
進階會員
睇數字就好唔掂啦,12v 雙路每路 10A 夠膽死吹到 500W 既然你睇中呢隻 Deluxe...又堅持兩舊 ... lionflower 發表於 2013-10-30 01:06
TOP
lionflower 當前離線
中級會員
呢隻3R RX400G 無PFC 會否無咁穩定? lv123 發表於 2013-10-30 10:53
逆襲のAMD 當前離線
回復 lionflower 看來ching有留意開牛牛請教ching, 市面上最抵玩既日系電容牛係邊隻, thx ... 逆襲のAMD 發表於 2013-10-31 12:07
932618104 當前離線
初級會員
[][] 當前離線
回復 逆襲のAMD DIY 百花齊放已成過去!! [][] 發表於 2013-11-2 21:00
wilson409 當前離線