睇數字就好唔掂啦,12v 雙路每路 10A 夠膽死吹到 500W  


既然你睇中呢隻 Deluxe...又堅持兩舊 ...
lionflower 發表於 2013-10-30 01:06



    呢隻3R RX400G 無PFC 會否無咁穩定?

TOP

呢隻3R RX400G 無PFC 會否無咁穩定?
lv123 發表於 2013-10-30 10:53


會架~我見你想買跌甩屎...先至提議三丫路...
我明白窮人都應該有要求...有窮人的浪漫~
百幾蚊真係好難搵到有 PFC ,
就算有都只係 "被動式 Passive PFC"....唔係 "主動式 Active PFC"...

呢隻有 "被動式 Passive PFC"
Huntkey CP 400HP    HK$185
Huntkey CP 400HP.JPG

最後要講多句...差幾十蚊撘幾次車去深水埗都冇左啦,
買隻好 d 既遲下換機都用得番,
之前果 d 百幾蚊既牛...老實講要黎做士啤牛都唔放心呀!
我係你既話...就一定買呢隻...

FSP HEXA 400W 80% Efficiency   HK$ 279




雖然呢隻生產商冇幫佢攞 80 Plus 認證,
但係測試結果最高去到 85.5% 係 80 Plus 銅牌級數,
又有主動式 Active PFC,PFC 去到 0.961....
我太長氣了...你有興趣就自己睇下人地既詳細報告啦...二百幾蚊真係超值!

Reviews - FSP Hexa HE-400 400W

TOP

回復 62# lionflower
看來ching有留意開牛牛請教ching, 市面上最抵玩既日系電容牛係邊隻, thx

TOP

回復  lionflower
看來ching有留意開牛牛請教ching, 市面上最抵玩既日系電容牛係邊隻, thx ...
逆襲のAMD 發表於 2013-10-31 12:07


通常我會揀 d 自己有廠房生產既品牌,
例如:FSP...SEASONIC...SEVENTEAM...HIGH POWER...ENERMAX...SUPERFLOWER...
我最近睇中呢隻...超鍾意
越多人用既牛我就越唔鍾意

HIGH POWER ASTRO AGD-500F      HK$599
HIGH POWER ASTRO AGD-600F      HK$649

全模組化線材...
80 PLUS 金牌...
單路 12V...
高爾夫球風扇...
風扇控速...
關機後風扇延遲運轉120秒...
全日系電容...
大水塘好似係用 Panasonic...
其他瀘波電容全部都係 Nippon Chemi-Con 部份係固態電容...
HIGH POWER 全部火牛都係自己生產唔洗假手於人...質數有保證!
Silverstone 有 d 牛都係搵佢代工...
六百蚊有以上咁多優點絕對唔算貴啦~ 好過買貼牌牛啦

HIGH POWER ASTRO AGD-500F 1.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 2.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 3.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 4.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 5.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F 6.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Capacitors.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F FAN.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 1a.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 2a.JPG
HIGH POWER ASTRO AGD-500F Spec 3.JPG

TOP

本帖最後由 逆襲のAMD 於 2013-10-31 19:44 編輯

回復 64# lionflower
About$600有全模牛

TOP

本帖最後由 逆襲のAMD 於 2013-11-1 20:54 編輯

回復 64# lionflower
行過深水埗, 發現已經無晒7team, Huntkey, highpower牛賣, 原廠牛最多係fsp, acbel, delta, oem牛最多係cm, 海盜, antec, 我想試下用既新牌子cougar都搵唔到

TOP

500w 138 其實係咪會爆炸

TOP

回復 66# 逆襲のAMD


    DIY 百花齊放已成過去!!

TOP

回復  逆襲のAMD


    DIY 百花齊放已成過去!!
[][] 發表於 2013-11-2 21:00



    現在多數買平板。買DIY 現在主要得C 記,田記同都記。另外現在多數用台灣電容如JUN FU(北瑋電子)

TOP

應該都無咩問題既

TOP