本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 14:12 編輯

Del......

TOP

我想問硬碟R/W點樣開外掛?
Strike_Zero 發表於 2015-3-10 01:52


Plextor個plexturbo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

砌ITX的確好好玩
AL131 發表於 2015-3-10 00:38


冇錯
揀個岩心水既箱跟住再睇返D限制黎配料
每樣PARTS都要度過

TOP

好彩冇跟你地買4790k..
東張西望 發表於 2015-3-10 09:50


出得M7I唔用返4790K對唔住塊板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

老老實實你D料咁貴好心就買個靚箱啦
TT CORE X1同PHANTEKS ENTHOO ITX近期都幾唔錯
後者好似唔貴添
兩款既G ...
1112311123 發表於 2015-3-10 20:21


箱我要就返擺放位置

TOP

空間狹窄擠迫,執線是挑戰
東張西望 發表於 10-3-2015 09:51


以250D為例, 的確幾難執線

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP