礦難 叫了 十年

TOP

I think the price between USD 10000-12000

TOP

三個月前BTC 8000-10000美金,1060 賣 2400蚊
兩個月前BTC 升上16000美金, 1060 即刻升上3200蚊
點解而家8000-10000 幾個星期了,1060 唔落返2400蚊?
係咪代理計錯數?

TOP

本帖最後由 s84292 於 2018-3-13 08:06 編輯
三個月前BTC 8000-10000美金,1060 賣 2400蚊
兩個月前BTC 升上16000美金, 1060 即刻升上3200蚊
點解而家80 ...
yoyo348 發表於 2018-3-13 04:36


RAM 報價高左2倍,就算礦難都唔會跌到好多
依家部部手機郁D都6-8GB RAM, DDR4L報價又貴D,間間廠都改做手機RAM為主,GDDR 貴到飛起
NV仲出左1060 5GB 版比網吧,少1GB 平幾百

TOP

回覆 98# index1942

咁多 ram
成本都唔低

TOP

三個月前BTC 8000-10000美金,1060 賣 2400蚊
兩個月前BTC 升上16000美金, 1060 即刻升上3200蚊
點解而家80 ...
yoyo348 發表於 2018-3-13 04:36

其實都唔可以完全怪代理,D人乜都盲炒
賣2400有人買,賣3200都有人買,老馮要降價

利申,已經對買顯卡心淡

TOP

其實都唔可以完全怪代理,D人乜都盲炒
賣2400有人買,賣3200都有人買,老馮要降價?

利申,已經對買 ...
core2duo 發表於 2018-3-13 09:55

D奸商咁做野,遲早有報應

TOP

D奸商咁做野,遲早有報應
yoyo348 發表於 2018-3-13 11:53

一個手掌打唔響,個價咁硬又咪多得腥港人乜都炒

TOP

回覆 106# core2duo

隨環境,我唔太留意顯示卡發展。如果細心啲睇,我相信最後做美國公司股東好過。

TOP

本地油價同車費跌完之後顯卡價就會跌

TOP