bitcoin 早應該跌, 最好快d 執左佢, 技術落後不知所謂既產物, 奈何大眾眼中bitcoin, eth, ripple 等等佢地都當係同一樣野

via HKEPC Reader for Android

TOP

d人會唔會又等多幾個月用新卡挖

TOP

其實大跌係咪為左得顯卡價格下降之後 佢地又可以平買新卡 之後又在整番價格上去

TOP

其實大跌係咪為左得顯卡價格下降之後 佢地又可以平買新卡 之後又在整番價格上去 ...
index1942 發表於 2018-3-20 21:46


邊關事,邊有人用顯卡挖 BTC。最近跌係因為有少少壞消息,消息淡左之後又會升番。

TOP

支爆同礦難一樣,只聞樓梯聲響,未現過真身。

TOP

今晚行個腦埸多返D貨有幾個二手網站好多礦場卡買。可能好多人炒燶晒。

TOP

我見過有文話bitcoin價如果低過大約8千左右挖就開始虧本(電費成本加設備成本),但如果系中國呢D電費較低的國家,可以跌到大約四千都仲可以繼續挖,而且系中國有個好大的誘因就系可以將錢"運"到國外,令D人就算虧本小小都繼續挖
但前面都有人講左,D人用GPU來挖其他cryptocurrency,吾系bitcoin呢種

TOP

今晚行個腦埸多返D貨有幾個二手網站好多礦場卡買。可能好多人炒燶晒。
gigabyte 發表於 2018-3-21 21:17

邊會燶
有排都未超越電費....

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2018-3-22 14:11 編輯
$7,688.07.
七彩小生 發表於 2018-3-18 11:38


$9,038.39

真心想知幾時先有礦難

TOP

個價都冇跌

TOP