本帖最後由 ventra 於 2020-10-12 09:41 編輯

好似樓主俾人 ban 之前話齋
無返 d 咁o既打手出下呢 d post, d 價點會企得咁硬, 呵?

edit : 上星期六去過金的士買第 2 d 野問過下, 話上星期五 overall 返o左 2張 3080 咁大把

TOP

過埋聽晚, 有錢都十一月都去晒買iphone 同ps5 啦

TOP

只要見L字有份出現,你就知道,這個主題必會變為業餘、不認真,和像馬戲團

TOP

唔停點炒起佢

TOP

又要等 3070可能仲遲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

新蛋ROG 3090都由$15728變$16157

睇黎明年今日先可以用比較正常既價買到

TOP

鬼 用緊2080ti 出4090 先講啦  
佢20 系賣出左咁鬼多張,要人換30 系 價錢又貴又缺貨 正常唔會好多人換 (正常2代換一次,理性消費)
今次炒死都唔會理佢   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

根據可靠消息 今日仲有卡賣緊街
可能今日係9月42號

TOP

邊度嚟嘅消息呀 有冇source啊 你話呀?

btw,繼續用970 反正用極唔壞 唔落返正常價點都唔會換30系

TOP

鬼 用緊2080ti 出4090 先講啦   
佢20 系賣出左咁鬼多張,要人換30 系 價錢又貴又缺貨 正常唔會好多人換 ...
HEROMK2 發表於 12-10-2020 15:24



    我用緊 2080super
好奇想問下點解你話價錢貴?
price point 完全一樣, performance 大增喎

唔好唔記得, 3090 其實係 Titan

TOP