5700有超過10b transistor,但如果Pascal
其實我好耐無追顯示卡,我記得好似RTX2000系列比Pascal個能源效率 ...
skywalker167 發表於 2019-6-11 18:06


呢代冇ray tracing,要就等多代
佢只係DX12 通用運算支持, 即係同 10X0 系列可以跑但慢到喊一樣

TOP

回覆 21# s84292


咁既效能玩RT都唔多掂,起碼2080級數先玩都未遲
如果XT行做到$3500
2070要減番幾舊應戰

TOP

呢代冇ray tracing,要就等多代
佢只係DX12 通用運算支持, 即係同 10X0 系列可以跑但慢到喊一樣 ...
s84292 發表於 2019-6-11 19:05


其實我用意系話,用RTX2000系列來比較不太好不公平,因為Navi最多功能上只相當於Pascal,RTX因為tensor unit同硬件ray tracing而用多左好多transistor同能源消耗,如果要比較就用Pascal來比較
吾好以為追貼RTX就系追到nvidia
如果同Pascal比其實仍然同nvidia差一段距離

TOP

1080TI同2070個差距無5700XT同2070咁大, 5700XT應該勁過1080TI, 8+6pin電只賣hkd$3xxx
https://www.youtube.com/watch?v=gx-12wH3oGE

TOP

車, 假想敵只係2070,賣rx480 8gb 價錢就差唔多~

TOP

點解唔用番vega 56?

TOP

車, 假想敵只係2070,賣rx480 8gb 價錢就差唔多~
maxyeung 發表於 2019-6-11 23:31



    送埋比你就最好啦

TOP

車, 假想敵只係2070,賣rx480 8gb 價錢就差唔多~
maxyeung 發表於 2019-6-11 23:31



    我最初都估佢賣二千頭,因為5700係最低果張甜品卡,理應接570/580,宜家7nm成本高企加上老黃卡也貴,結果甜品卡也三千起跳了,如此1660/1660TI 變成獨市生意

TOP

三千我買 2060 算數
就算我唔用 ray tracing
我攬住張 RTX 都係爽既

TOP

幾時有tensor core

TOP