willng911 當前離線
進階會員
TOP
hk-temp 當前離線
天魔傑 當前離線
AMD Forever
中級會員
paulyau 當前離線
特級會員
原帖由 hk-temp 於 2009-6-2 15:56 發表 開冷氣之後係幾多度?
唔識電腦人 當前離線