asusB 當前離線
中級會員
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:06 發表 先頭諗住過兩日走去買兩隻640gb黎做後備 依家唔買都唔得
TOP
Jacky_Wong 當前離線
進階會員
原帖由 asusB 於 14/6/2009 02:10 PM 發表 真係要快D,趁佢仲行得走得
yth919 當前離線
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:15 發表 upload左新圖 幫手睇下仲挨到幾耐 因為諗住過兩日先去買
原帖由 yth919 於 14/6/2009 02:19 PM 發表 唔好等啦 過多兩日死多兩錢重,真係喊都無謂
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:24 發表 未出糧嘛大佬 買左唔洗食飯咩
原帖由 asusB 於 14/6/2009 02:27 PM 發表 到隻hd死直時你有錢食飯都會食唔落
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-6-14 14:33 發表 點都要同我挨埋落去
HK-Steven 當前離線
Banned
原帖由 HK-Steven 於 2009-6-14 14:46 發表 你隻係乜黎 btw都好過d死雞講都唔講聲就壞埋