仲停留係舊HDD 轉左CPU/底版係WINDOW LOADING 未出登入畫面前炒粉REBOOT 既階段..原來依家咁勁唔會炒 ...
amxx 發表於 2020-11-21 19:20 
xp多數要用埋sysprep先得 要先用ide mode 搞好再轉番ahci 仲要用ps2 keyboard mouse因為usb2.0冇driver
win7開始已經可以直接上 係差在冇原生usb3.0通用driver
win10如果唔中bug 新舊機都係sata介面 理論點換都得 因為原生有齊最基本通用driver
但今次仲要由sata轉m.2 nvme 點都要插晒新舊落碟去比win10認左一次新碟nvme driver先安全
但如果唔好彩舊hdd插新機已經炒bsod 大不了用方法二
如果驚整死埋舊hdd win10 都係用方法二 |