回覆 9# KinChungE

哦!誤會大了!抱歉!

TOP

最簡單買張SAS HBA Card插落電腦clone
幾百蚊就有
KinChungE 發表於 2022-1-5 11:05


因為本身隻碟有問題, 我本身都有放回在SERVER 經RAID 卡來用軟件再生龍去做佢都話有問題
所以要用一些比較硬件式既克隆法用 BIT BY BIT 既方式去做咁機會先大

TOP

如果唔係成日用,直插張raid card 接多只sas drive 係咪會簡單d,如果想sas copy 去sata, 買套 MINI SAS线S ...
jimie 發表於 2022-1-5 18:31


因為本身隻碟有問題, 我本身都有放回在SERVER 經RAID 卡來用軟件再生龍去做CLONE佢都話有問題
所以要用一些比較硬件式既克隆法用 BIT BY BIT 既方式去做咁機會先大

TOP

因為本身隻碟有問題, 我本身都有放回在SERVER 經RAID 卡來用軟件再生龍去做CLONE佢都話有問題
所以要用一 ...
fai3600 發表於 2022-1-7 11:26


用linux既dd command已經做到bit by bit copy
如果呢個都做唔到, 你買docking黎clone一樣fail

TOP

用linux既dd command已經做到bit by bit copy
如果呢個都做唔到, 你買docking黎clone一樣fail ...
KinChungE 發表於 2022-1-7 11:31


姐係再生龍DISK TO DISK 功能已經係最底層咁CLONE?
因為SATA 我反而試過DISK 用軟件CLONE 就用DOCKING CLONE 功能反而成功左
所以試埋呢個最後希望睇下其實大唔大機會得
師兄你又覺得點?

TOP

姐係再生龍DISK TO DISK 功能已經係最底層咁CLONE?
因為SATA 我反而試過DISK 用軟件CLONE 就用DOCKING C ...
fai3600 發表於 2022-1-7 11:53


用linux既dd, 唔需要用clonezilla
clonezilla預設不是bit by bit copy

通常filesystem炒, 正常clone會失敗, bit by bit copy會成功
但係如果硬件損壞, bit by bit copy都會fail, 要額外用其他方法(e.g. gddrescue)嘗試skip/retry bad sector

TOP