早两日都送了两只1TB去明爱,连一张i3 8100 cpu + 底板十华硕ac86u router
lnchu 發表於 10-11-2022 15:48

地址係邊?就咁拎去放低就得?
係咪要冇壞先會收?

係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。

TOP

本帖最後由 lnchu 於 2022-11-14 14:58 編輯

回覆 21# COD


    明爱怀宝坊 荃湾.我拿去物品全部都好的.你可上網睇睇.次次拿去收銀處放低走人.

TOP

最近買左一隻16T, 一隻18T, 將1X隻HDD, 500G~4Tcopy晒去, e+考慮清空晒D HDD點處理

TOP

今日試左行raid 加速下唔錯

TOP

TOP

我D碟都係 server / pc 報 error 先換落黎, 係咪唔太適合捐

積下積下都5, 6 隻, 都係 2-4T

TOP

我D碟都係 server / pc 報 error 先換落黎, 係咪唔太適合捐

積下積下都5, 6 隻, 都係 2-4T  ...
rabbit82047 發表於 2022-11-29 15:41


壞就簡單啦, 唔使煩.

我有唔少細容量行得走得, 唔得閒攪都係放係道.

TOP

仲以為個個都激到話掉落海

TOP

最細都話1TB..
我啱啱先係啲舊電腦拆返哂啲HDD出來
250GB, 320GB, 500GB
食之無味,棄之可惜

TOP

用到hdtune出警告, 再換隻舊既續命!

TOP