rickywk 當前離線
特級會員
TOP
idolclub 當前離線
原帖由 rickywk 於 2008-12-14 00:45 發表 我想問PERC 6係可以support同時行兩隻RAID? 即係 2隻SAS跑RAID 0,4隻SATA跑RAID 6
原帖由 idolclub 於 2008-12-14 01:23 發表 絕對可以
bruin 當前離線
中級會員
原帖由 bruin 於 2008-12-16 12:11 發表 想問下,raid卡的電池用來做乜架
lkkeddie 當前離線
原帖由 idolclub 於 2008-12-17 00:51 發表 保護Raid卡上Cache Memory的資料,有些亦可提升讀/寫效能,避免因突然停電或其他出現故障而使資料流失
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
長老會員
原帖由 lkkeddie 於 2008-12-17 01:08 發表 師兄, 想問問o係咪所有 raid card 都係咁熱 ga? 我玩過 8344elp = 今日試呢張 perc 6/i 又係咁 有無邊款 raid card 唔係咁熱而效能 ok ga?
原帖由 wai896 於 2008-12-17 08:11 發表 加把4CM風扇落去..........一D都唔會熱,我張張都加的
原帖由 lkkeddie 於 2008-12-17 11:03 發表 但係加左把 4CM 風扇之後會無左一條 slot
lastphoenix 當前離線
拉尼娜