CLOSE!

本帖最後由 tinlong117 於 2012-10-12 19:15 編輯

CLOSE!!!

係邊搞先?

TOP

點搞..??每人都帶D keyboard出街?

TOP

你認真?

TOP

有的會支持下

TOP

不如搞個打字大賽,唔夠人打時即刻响褲頭拔隻私火keyboard出黎型一型

TOP

但願你地會有1個女性join lol

TOP

重點係交留些什麼 lol

TOP

齊齊帶隻KB去網吧打機XD

TOP

一人帶隻KB出黎?

TOP